Pawel Debski – SW Development and other thoughts

http://econsulting.pl/ Java, Microsoft.Net C#, TIBCO, WebMethods, Oracle, Informatica

Trudny proces wyboru liceum

Mieszkamy w Pruszkowie, a mój syn właśnie kończy gimnazjum. 

Pruszków k. Warszawy

Do wyboru liceum podeszliśmy metodycznie i naukowo – faktycznie kurczę jesteśmy podobni:

  • wysoki poziom, ale żeby nie cisnęli za bardzo
  • w miarę dobry dojazd

Zaczęliśmy od wynotowania pruszkowskich liceów oraz tych w pobliżu SKM/WKD w Warszawie.

Oto wyniki, rankingu Perspektyw dla wybranych liceów:

Ranking liceów w okolicy

Niestety inne licea w okolicy (Zan, Komorów, Piastów i Podkowa Leśna) mają tak niski poziom, że są albo na szarym końcu, albo wręcz poza rankingiem.

Oto moje poglądy na temat wyboru:

  • do Staszica i tak nie damy rady, zresztą nie ma co się zarzynać,
  • z dużą satysfakcją stwierdzam wysoki poziom mojego liceum, tj. mojej ukochanej Hoffmanowej,
  • Kuroń odpada bo humanistyczny,
  • Kościuch nie wypada wcale tak źle, zresztą mój starszy syn po Kościuchu dostał się spox na Politechnikę.

Na koniec parę linków do zasad rekrutacji:

Teraz wiemy już gdzie składać, a co ostatecznie mój syn wybierze to się okaże po konsultacjach środowiskowych 😉

Written by Pawel Debski

2013/05/11 at 15:11

Posted in Uncategorized

Tagged with , , , ,

